April 5, 2007

brussels art fair is coming ...



richard stipl more info soon

3 comments:

  1. Hey!

    Toevallig ben ik hier op uitgekomen en spijtig genoeg een beetje te laat maar is het misschien nog mogelijk om de setjes van dimitri terug online te zetten? Ik heb hier wel de cassetten van RESPECT (opgenomen van radio 21) maar ik heb ze nog altijd niet op MP3. Ik keek er naar uit om dan naar de fuse te gaan. Altijd super leuke feestjes!!! Ik begrijp eigenlijk niet echt waarom ze er mee gestopt zijn...In ieder geval moest het nog lukken een dikke merci he!!!

    Greetz

    ReplyDelete
  2. gezien je niet de enige bent die ze gemist hebt (ik zat toen nog op yousendit) ga ik die sets nog wel eens re-posten
    hou de boel hier gewoon in de gaten, en als het te lang duurt, twijfel dan niet om het nog eens te vragen (ik ben nogal vergeetachtig)

    by the way: een bezoeker komt hier niet "toevallig" hé ;)

    ReplyDelete
  3. das waar:-D

    In ieder geval bedankt!

    greetz

    ReplyDelete